Změna dodavatele zemního plynu

Informace pro občany v případě změny dodavatele zemního plynu.

Doporučení zákazníkům RWE v případě zvažování změny dodavatele zemního plynu

V poslední době stále častěji dochází k oslovování našich zákazníků zprostředkovateli dodávky zemního plynu jiných dodavatelů formou „podomního“ prodeje. Na základě zkušeností našich zákazníků může být tento způsob prodeje v některých případech spojen s určitými riziky, na která bychom Vás chtěli upozornit:

Naléhavě proto doporučujeme vyžádat si veškeré podklady v písemné podobě, vše si v klidu a pečlivě přečíst, případně spočítat - porovnat s vyúčtováním z minulých období.

V žádném případě by zákazník ve vlastním zájmu neměl podepisovat žádnou smlouvu či jiné dokumenty vedoucí ke změně dodavatele bez předchozího důkladného uvážení. Při porovnávání výhodnosti nabídky doporučujeme vzít v úvahu i další faktory jako jsou šíře doplňkových služeb, nabídka produktů, způsob komunikace s dodavatelem, existence sítě kontaktních míst, jistota spolehlivosti dodávek a komplexnost péče o zákazníky.

Pokud jste již novou smlouvu podepsali a chcete tento krok vzít zpět, je to v případě podomního prodeje v určitém omezeném časovém období ještě možné - dle § 57 Občanského zákoníku.

S veškerými svými dotazy se můžete obracet na zákaznickou linku RWE 840 11 33 55, kde jsou naši pracovníci připraveni zodpovědět Vaše dotazy 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

V případě výhrad k postupu při uzavírání smluv či jejich obsahu a práv zákazníka je možné využít poradenské činnosti Sdružení obrany spotřebitelů.

Jolana Řeháčková-Dominiková
RWE - Severomoravská plynárenská, a.s.