Úvodní strana > Život ve městě > Tiskové zprávy
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Městský úřad se vrací k běžné provozní době

Logo města Šumperka

Od pondělí 17. května se Městský úřad v Šumperku vrací k původním otvíracím hodinám. Návštěvníci však musí dodržovat vládou stanovená hygienická nařízení, mezi která patří nošení respirátorů ve vnitřních prostorách a dvoumetrové rozestupy.

Úřadovny na náměstí Míru, v ulici Jesenické ulici a kancelář hlavního hřbitova v Zábřežské ulici budou otevřeny v pondělí a ve středu od 8.00 do 12.00 a od 12.45 do 17.00 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8.00 do 12.00 a od 12.45 do 15.00 hodin, v úřadovnách v ulici Lautnerově a Bratří Čapků pouze do 12.00 hodin. „V pátek je možné si s konkrétním úředníkem či odborem dohodnout individuální schůzku nebo rezervaci, bez omezení fungují pouze podatelny, pokladny a Czech POINT,“ doplnila tajemnice úřadu Helena Miterková.

Bez omezení budou otevřené i veřejné toalety v přízemí radnice, od 10. května je již otevřeno informační centrum.

„Úřad se vrací k běžnému provozu pro veřejnost, ale vzhledem k přetrvávajícím preventivním opatřením žádáme veřejnost, aby při návštěvě úřadu měli vždy zakryté dýchací cesty,  dodržovali rozestupy a pokud to jejich situace umožňuje, aby prioritně využívali možnost dojednání si schůzky s daným úředníkem telefonicky, popřípadě využívali rezervační systém a vyhnuli se tak čekání ve společných čekárnách,“ uvedla Helena Miterková.

Centrum Šumperka s radnicí z ptačí perspektivy
Vytvořeno 14.5.2021 9:15:54 | přečteno 663x | singerova
load