Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...
Nejčastější dotazy a pravidla pro uplatňování slev
Uplatnění slevy na Senior Pas hlaste vždy před placením.
Slevy se nesčítají, není-li u záznamu poskytovatele uvedeno jinak. Pokud kupujete zboží např. v sezónním výprodeji nebude již možné uplatnit na zboží další slevu na Senior Pas.
Poskytovatel má právo ověřit si totožnost držitele Senior Pasu podle průkazu totožnosti.
Kdo může být držitelem Senior Pasu?
Držiteli mohou být osoby od 55 let s trvalým bydlištěm na území České republiky. Při uplatnění slevy se musí držitel prokázat kartou Senior Pas. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.
Má registrovaný uživatel nějaké finanční povinnosti?
Ne. Registrace je zdarma.
Kolik karet registrovaná osoba obdrží?
Do projektu se mohou registrovat pouze jednotlivci splňující podmínky registrace - tzn. 1 držitel = 1 karta.
Jak dlouho trvá dodání karty?
Karty se tisknou hromadně v cyklech a následně se rozesílají - v případě Jihomoravského, Olomouckého, Kraje Vysočina, Pardubického, Královéhradeckého, Ústeckého, Moravskoslezského a Karlovarského kraje kartu dostanete poštou přímo do schránky, doba na doručení karty je asi 4 - 6 týdnů. Senior Pas si můžete také nechat vyrobit na počkání v centru projektu: Senior point Brno, Mendlovo nám. 1a - je to však jediný Senior point, který tuto službu provádí.
Nemám e-mailovou adresu, je to při registraci důležité?
Uvedení e-mailové adresy je výhodou. Emailem budete pravidelně dostávat aktuální informace o projektu Senior pasy. Emailová adresa může být i na členy rodiny, kteří Vás o novinkách budou informovat. V případě, že již nebudete chtít dostávat informace emailem, stačí, když kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde“, který je uvedený v každé emailové zprávě.
Jak uvést na kartu jméno držitele (podpis)?
Na zadní straně karty je bílý proužek určený k podpisu karty.
Musí být při uplatnění slevy předložena karta Senior Pas?
Ano. Získání slevy je podmíněno předložením karty. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.
Co dělat při změně údajů?
Pokud u Vás nastane jakákoli změna - změna bydliště, příjmení apod. dejte nám, prosím, vědět. Nebude tak docházet k nedoručení zásilek či vystavení karet s nesprávnými údaji. Můžete nám napsat na email info@seniorpasy.cz nebo volejte 840 111 122 nebo 543 210 790. V žádném případě se znovu neregistrujte přes formulář na webových stránkách. Záznam bude vyhodnocen jako duplicitní a bude smazán.
Co dělat při ztrátě karty?
Napište nám nebo zavolejte (viz kontakty). Uveďte Vaše registrační údaje (jméno držitele karty, adresa). Kartu Vám znovu vyrobíme.