tel: +420 583 388 111
Czech POINT je projektem, jehož cílem je zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan – veřejná správa. Vytvořit garantovanou službu pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho universálního místa, kde je možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak, získat informace o průběhu správních řízení ve vztahu k občanovi a podat podání pro zahájení řízení správních orgánů.
Úřední hodiny:
Pondělí | 08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Úterý | 08:00 - 12:00 | 13:00 - 14:30 |
Středa | 08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 08:00 - 12:00 | 13:00 - 14:30 |
Pátek | 08:00 - 10:00 | 10:45 - 12:00 |
O výpis z katastru nemovitostí může požádat kdokoliv
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
O výpis z Obchodního rejstříku České republiky může požádat kdokoliv na základě znalosti IČ obchodní organizace. Pracovník kontaktního místa Czech POINT může vydat úplný výpis - obsahuje všechny informace, které byly zapsány v obchodním rejstříku po dobu existence firmy nebo výpis platných informací - obsahuje souhrn informací o firmě k aktuálnímu datu.
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
O výpis z Živnostenského rejstříku České republiky může požádat kdokoliv na základě znalosti IČ obchodní organizace.
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Výpis z rejstříků trestů fyzické osoby lze vydat na základě písemné žádosti té osoby, které se výpis týká. Výpis se může vydat na základě úředně ověřené plné moci i zmocněnci této osoby nebo v rámci poskytování právní pomoci této osobě advokátovi. Výpis týkající se právnické osoby se vydá kterékoliv osobě na její písemnou žádost, která se vyplní elektronicky.
Povinnými údaji pro vydání výpisu z RT: jméno, příjmení, rodné příjmení, rodné číslo a údaje týkající se narození žadatele (stát, okres, obec). K ověření identity žadatele jsou využity údaje ze Základních registrů a z Evidence obyvatel (včetně údaje o rodném příjmení).
Pro vyhotovení výpisu je nutné předložení dokladu totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas u osoby narozené v ČR)
Za výpis z Rejstříku trestů občan zaplatí správní poplatek ve výši 100,- Kč.
Umožňuje občanům na kontaktním místě veřejné správy zjistit stav trestných bodů. Má pouze informativní charakter pro občany, nenahrazuje výpis z karty řidiče pro styk s úřady.
O výpis může zažádat pouze osoba, které se výpis týká, nebo jí určený zmocněnec na základě úředně ověřené plné moci. Žadatel se musí prokázat platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas) a musí mít přiděleno rodné číslo. Nepovinně je možné v žádosti i udávat číslo řidičského průkazu.
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Tato služba je především určena firmám a dodavatelům, kteří mají zájem se ucházet o veřejné zakázky. Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů tak může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
O výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může požádat kdokoliv na základě znalosti IČ obchodní organizace.
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Přístup do systému smí získat pouze podnikatelský subjekt, který k provozování autovraků získal povolení od příslušného krajského úřadu. Pracovník kontaktního místa může provést:
Vydání přístupových údajů do MA ISOH je na základě:
Podrobnější informací o problematice autovraků na autovraky.cenia.cz v sekci Odpadové hospodářství.
Vydání první strany výpisu je zpoplatněno částkou 100,- Kč
Každá další i započatá strana výpisu je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Při jakémkoliv podání v souvislosti s ISDS musí žadatel předložit platný doklad totožnosti. Zastupuje-li žadatel jinou osobu, musí být touto osobou zplnomocněn na základě plné moci, která je sepsána za tímto účelem a je notářsky ověřená. V případě, že je zřizována datová schránku pro právnickou osobu na žádost je nutné navíc k žádosti doložit jmenovací dekret, usnesení valné hromady, či jakýkoliv jiný dokument, který určuje danou osobu jako jednatele či statutární orgán za danou právnickou osobu. I tento dokument musí být úředně ověřen.
Agendy ISDS (Informační systém datových schránek)
Jedná se o výpisové a změnové formuláře. Žadatelem může být fyzická osoba, nebo podnikající fyzická osoba. Dále zmocněnec, který musí předložit úředně ověřenou plnou moc, nebo zákonný zástupce (rodič, opatrovník), který předkládá doklady, jež ho opravňují být zákonným zástupcem (rodný list, rozhodnutí od soudu, atd.).