Úvodní strana > Podnikání a spolky > Dotace města > Ukončené projekty
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Zvyšování kvality a efektivity poskytovaných služeb a činností na MěÚ Šumperk

Hlavním cílem projektu bylo zkvalitnění služeb a činností na Městském úřadu v Šumperku.

Díky podpoře z EU bylo umožněno realizovat všestranně provázaný systém kontinuálního zlepšování, zvyšování výkonnosti, kvality a efektivity služeb a klíčových procesů na úřadě.

Součástí projektu bylo řízení komunikace s klienty úřadu i efektivní řízení zaměstnanců uvnitř úřadu. Byla realizována např. dotazníková šetření prováděná mezi návštěvníky úřadu s otázkami zaměřenými na kvalitu i odbornost poskytování služeb, spokojenost s přístupem úředníků. Probíhal také sociologický průzkum prostřednictvím metody Mysteryclient, což jsou tajné návštěvy vyškolených hodnotitelů přímo u jednotlivých úředníků úřadu, s cílem odhalit případné nedostatky v poskytovaných službách.

Pro zefektivnění všech procesů probíhajících na úřadě byly analyzovány stávající vnitřní postupy a směrnice se snahou o jejich zjednodušení a zefektivnění.

Součástí projektu bylo také zavedení jednotného vizuálního stylu města Šumperka. Byl vytvořen nový logotyp města i grafický manuál, který pomohl komplexně sjednotit prezentaci úřadu i města navenek.

Termín zahájení realizace projektu: 01.09.2010
Termín ukončení realizace projektu: 31.08.2013

Celkové způsobilé výdaje:  5 638 703,13 Kč
Dotace celkem: 4 792 218,31 Kč

Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost: www.esfcr.cz


Logo OPLZ

„Tento projekt byl financován z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a obecního rozpočtu."

 
Vytvořeno 3.11.2010 16:18:39 - aktualizováno 10.1.2013 13:35:26 | přečteno 4612x | hrachovina
load