Úvodní strana > Život ve městě > Tiskové zprávy
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Podnikatel roku 2009

Logo společnosti ERNST & YOUNG

Olomoucký kraj ve spolupráci s organizátorem soutěže, firmou Ernst & Young, vyhlašují regionální kolo desátého ročníku soutěže Podnikatel roku 2009 Olomouckého kraje.

Kandidát na tento titul by měl svým zajímavým podnikatelským příběhem, snahou o rozvoj regionu a schopností vybudovat dynamický podnik důstojně reprezentovat náš kraj a město.

Své tipy na Podnikatele roku 2009 Olomouckého kraje s krátkým zdůvodněním nominace můžete zasílat do 30. října 2009 na e-mail o.jedlickova@kr-olomoucky.cz. Přihlášení podnikatelé automaticky postupují do celostátního kola.

Zásadní podmínkou pro účast v soutěži je aktivní činnost podnikatele ve vedení firmy, která působí na trhu déle než 2 roky a zároveň musí nominovaný podnikatel vlastnit nejméně 25% podíl firmy. Podrobnější informace o podmínkách účasti jsou k dispozici na internetové adrese www.podnikatelroku.cz.

ikona souboruStáhněte si nominační brožurku.

Prestižní titul Podnikatel roku (Entrepreneur of the Year®) je významným a celosvětově uznávaným hodnocením a tím i skvělým doporučením pro všechny obchodní partnery. Jméno oceněného podnikatele se navíc objeví v celostátním i regionálním tisku a dalších médiích. Podnikatel získá exkluzivní právo používat logo soutěže a bude mít přístup k jejím marketingovým produktům.

Při posuzování uchazečů hodnotí odborná porota finanční výsledky, strategickou orientaci a globální dosah podniku. Součástí hlavních kritérií je také podnikatelský duch nominovaných, jejich čestnost a poctivost, přístup k inovacím a v neposlední řadě i jejich mimopodnikatelské aktivity (např. podpora regionu, charitativní činnost).

Ing. Andrea Jahnová, tisková mluvčí

Vytvořeno 7.10.2009 14:31:02 | přečteno 2526x | jahnova
load