Úvodní strana > Život ve městě > Tiskové zprávy
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Radnice vstupuje do I. etapy rekonstrukce

Radnice 2

Od pondělí 12. června 2017 bude zahájena I. etapa rekonstrukce radnice.  V rámci rekonstrukce bude uzavřen boční vchod radnice ze strany morového sloupu a některé odbory budou od pondělí 19. června dočasně přesunuty či sestěhovány do jiných kanceláři. I. etapa rekonstrukce potrvá do konce srpna letošního roku. Následovat bude realizace II. a III. etapy, které budou ukončeny koncem října letošního roku. Během rekonstrukce dojde na radnici k postupné výměně oken, instalaci nových datových rozvodů a rekonstrukci rozvodů topení.  Rozsáhlá rekonstrukce si vyžádá částku kolem 15 milionů korun.

Od pondělí 12. června bude uzavřen boční vchod do radnice ze strany morového sloupu. Z tohoto důvodu bylo již od čtvrtka 1. června, kdy byla v Šumperku zahájena turistická sezóna, přesunuto stanoviště průvodců do informačního centra v budově divadla na Hlavní třídě. Zájemci o rozhledy z radniční věže a o prohlídkové okruhy městem se nahlásí u průvodců v informačním centru, kteří je na radniční věž doprovodí. Na veřejnou toaletu na radnici se občané dostanou pouze hlavním vchodem do radnice a po schodišti do suterénu.

Od pondělí 19. června se rekonstrukce dotkne také některých odborů, které budou sestěhovány, či využijí prostory v jiných městských budovách. I. etapa se dotkne Odboru finančního a plánovacího. Kromě poplatků za odpady a za psy, které zůstávají na radnici (kancelář č. 414, přízemí), bude odbor finanční a plánovací občanům k dispozici v zasedací místnosti v přízemí Geschaderova domu v Kladské ulici v blízkosti klášterního kostela. Zde občané najdou vedoucí odboru, exekutora, oddělení ztát a nálezů a oddělení vymáhání pohledávek.

Vedení města včetně sekretariátu bude občanům k dispozici rovněž v budově Geschaderova domu v I. patře.

Zaměstnanci interního auditu budou mít své dočasné působiště v úřadovně městského úřadu v Lautnerově ulici (sídlo odboru sociálního) v kanceláři č. 907 v I. patře. Vedoucí odboru školství, kultury a vnějších vztahů občané najdou v úřadovně v Jesenické ulici, kancelář č. 234, I. patro.

Pokladna, podatelna a Czechpoint zůstávají po dobu I. etapy rekonstrukce na svém místě, v přízemí radnice.

Všem zaměstnancům úřadovny radnice bez ohledu na jejich dočasné působiště zůstanou stávající e-mailové adresy. Vedení města a vedoucí odborů dotčených rekonstrukcí zastihnete také na jejich stávajících mobilních telefonních číslech, jež naleznete v kontaktech. Pro finanční odbor bude k dispozici rovněž pevná telefonní linka s číslem: 583 412 739 a pro vedení města: 583 413 013.

Provoz úřadovny nebude nikterak omezen. Omlouváme se občanům za případné komplikace. Děkujeme za pochopení.

Vytvořeno 9.6.2017 13:38:16 | přečteno 957x | hrachovina
load