Úvodní strana > Život ve městě > Tiskové zprávy
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Město Šumperk získalo prestižní ocenění v soutěži Turistpropag 2019

IMG 20190411 185546

Ve čtvrtek 11. dubna se v areálu výstaviště v Lysé nad Labem uskutečnilo slavnostní vyhlášení soutěže TURISTPROPAG 2019 – soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů. V prestižní soutěži, nad níž převzala záštitu ministryně pro místní rozvoj České republiky Klára Dostálová, obdrželo město v kategorii propagační spot třetí místo. Cenu z rukou prezidenta Asociace turistických informačních center Pavla Hlaváče si převzaly zástupkyně Oddělení kultury a vnějších vztahů Městského úřadu Šumperk spolu s jedním z tvůrců videospotu.

„Touto cestou bych chtěla poděkovat odborné porotě za to, že náš videospot ocenila. Zároveň děkuji tvůrcům Jiřímu Bajákovi a Janu Barančíkovi za jejich profesionální a inovativní přístup. Videospotem jsme chtěli občanům i návštěvníkům města ukázat, že Šumperk nabízí pestrobarevnou škálu nejrůznějších kulturních akcí a zážitků a právem se tak pyšní přízviskem Živá brána Jeseníků,“ sdělila vedoucí oddělení kultury a vnějších vztahů Olga Hajduková.

Do čtvrtého ročníku soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů se přihlásilo celkem 278 produktů. Na slavnostním vyhlášení za přítomnosti ministryně financí Aleny Schillerové bylo rozdáno celkem 45 cen v patnácti kategoriích. V kategorii propagační spot se na prvním místě umístil Frýdek Místek, na druhém místě Zlín a třetí příčku obsadilo město Šumperk. „Natočení videospotu jsme svěřili dvěma místním talentovaným filmařům Jiřímu Bajákovi a Janu Barančíkovi, kteří při práci zúročili své zkušenosti z tuzemských, ale i zahraničních projektů,“ objasnila Martina Buchtová, vedoucí městského informačního centra.

 IMG 20190411 192643


Vytvořeno 18.4.2019 15:41:14 | přečteno 2522x | hrachovina
load